Free ads |Chennai |Bangalore |Mumbai Put your ads and get you bussiness top

Monday, October 8, 2007

[e-Adz] Anda juga perlu tahu, seminar ini lebih murah dari seminar mat salleh

Hai,saudara/saudari

 Pernahkan anda menerima e-mail saya sebelum ini? Saya ada mencadangkan sebuah workshop perniagaan internet yang hebat dan terbaik untuk anda.

 Ianya adalah workshop yang dianjurkan Team SaifulSham.com, satu nama yang tidak asing dalam arena perniagaan internet di Malaysia.

 Nak tahu tak? Saya sudah mendaftar untuk saya dan kawan saya. Untuk pengetahuan anda, Team SaifulSham.com membuat tawaran "Bring A Friend Discount" dimana rakan saya diberikan diskaun RM50 (jika anda menempah melalui saya sahaja).

 Jadi, jika anda ingin membina sebuah perniagaan internet bersama rakan anda, inilah masanya!

 Sebenarnya, sebelum saya mendaftar, saya meneliti dahulu isi kandungan yang akan disampaikan penceramah. Saya tahu produk Team SaifulSham memang berkualiti tinggi, dan oleh sebab itu saya tidak ragu-ragu untuk mendaftar.

 Saya mendapati berbeza dengan seminar perniagaan internet lain, seminar Rahsia Buat Duit Dengan Internet SaifulSham mempunyai track record melahirkan peserta-peserta yang berjaya! Antaranya, En Irwan Dahnil (SMSWang.com) , En Anas (SmartHalal.com), En Nazri (MalaysiaSecrets.com) dan banyak lah lagi anda boleh baca sendiri kisah mereka di

        http://www.saudagar.com.my/partners/idevaffiliate.php?id=473

 Hebat-hebat anak murid Team SaifulSham. Sebab itu saya percaya akan kebolehan Team SaifulSham.com menanjurkan workshop berkualiti tinggi.

 Anda juga perlu tahu, seminar ini lebih murah dari seminar mat salleh dan lain-lain yang dianjurkan di hotel lima bintang.

 Lebih dari itu, dengarnya mereka juga mengadakan Seminar Follow UP percuma untuk memastikan alumni seminar  mereka sentiasa up to date. Ini macam membayar unutk banyak seminar dalam 1.

Saya pun sebenarnya tidak berapa tahu sangat cara untuk cerita semua                    kehebatan seminar ini, tapi di laman web di bawah ini ada maklumat detail.

 

http://www.saudagar.com.my/partners/idevaffiliate.php?id=473

Lawat sekarang kerana hanya tinggal beberapa tempat duduk sahaja lagi!

__._,_.___
Recent Activity
Visit Your Group
New business?

Get new customers.

List your web site

in Yahoo! Search.

Drive Traffic

Sponsored Search

can help increase

your site traffic.

Yahoo! Groups

Be a Better Planet

Share with others

Help the Planet.

.

__,_._,___

No comments:

Join Us Now

Join Us Now
Subscribe to metroads
Powered by groups.yahoo.com